Monday, August 8, 2016

#JomLepakShoot | Ika & Layla

Baru2 ni member sefesbuk dan se-IG iaitu Arif Haiqal telah menganjurkan sebuah program #JomLepakShoot pada Ahad 7 Ogos 2016 di Putrajaya. Ringkasnya, projek ni mcm outing yg biasa diadakan sesama jurufoto. Kita berkumpul, suai kenal, sharing knowledge, racun sana sini dan main event utk outing kali ini adalah Portraiture. 

Ok la tu. Sejak kawen haritu aku mmg dah lama sgt tak tembak portrait. Yg aku shoot mostly adalah still life mcm buaian, daun, bunga, jongkang-jongkit, sbb aku tak rajin nak carik model, dan kebetulan takde job (jobless la senang cite) skrg ni.

So outing kali ni kira peluang utk aku asah balik skill shoot portrait. Maka aku ucapkan tahniah dan terima kasih kpd abang penganjur yg kacak sbb wujudkan program ni.

Berbekalkan Canon 5D Classic dgn lens manual Olympus 50mm F1.4, ini antara hasil2 yg aku boleh kongsi. Semoga tabah dan terhibur.















No comments:

Post a Comment